Tuesday, September 11, 2012

ComeBack.. :)

salam semuanyer...wahaha..dulu kawn aku pernah suh aku join wat blog nie,dia wat kan pas tu aku x ade hati langsung nk update ape2..cam x ade aura ape pun yg leh buat aku suke kt blog2 nie wahahaha....tp hari n waktu nie bila aku terbace satu blog tue tetiba hati aku cam rase nk menulis..blog ape yg berjaya buat pintu hati aku terbuka tuk nuleh2 nie nnt aku bg tahu hehehehe...so hri nie aku bbm si dia nie suh aktifkan balik blog lama aku tue hehehe...Thanks babe <3 ehehehe ni la blog kwan aku tu http://nurulriza.blogspot.com. Bila cter sal dia nie teringat lak aku zaman sekolah dulu...aku dia n sowang lgi nie hihihihih (menung sambil senyum sowang2).kalau nk cerita sal dowang2 nie byak ngat al-kisahnyer..so next entry aku akn cerita zaman nakal2 kitaorg. :)

No comments:

Post a Comment